How To Contact Me

Thursday, October 27, 2011

KENANGAN??

Kenangan??..sesuatu yang mesti ada dalam setiap diri individu...begitu juga aku..setiap kenangan pasti akan sentiasa di ingati...kenangan bersama keluarga tercinta,shabt handai,cinta dan sebagai nya...tetapi hari ini...aku ingin bercerita mengenai kenangan aku bersama sidia...yang dulu aku sentiasa mengharapkan nya...tapi kini tidak lagi...selama 4tahun 2 bulan cinta di semai...akhirnya musnah mcm tu sahaja...bak kata pepatah "kalo ade jodoh pasti x kemana"...akan sentiase aku ingat akan pepatah tu...macam mana lah..aku bole tetibe ingat kat sidia...hahahahaha...e2 perkara biase...sume owg pasty akan teringat kt ex dieowg...btw apa yang aku harapkan sidia berbahagia d smping owg yang dia sayang serta hubungan baru ia kekal hingga akhir hayat..AMIN...AKU   still anggap dia sahabat aku...aku xpernah anggap dia sbagai musuh aku..hope kowang pown mcm tuh....yang lepas 2 lepas..."BUANG YANG KERUH AMIK YANG JERNIH"....kita hanya mampu merancang..tapi tuhan yang menentukan...setiap apa yang terjadi dalam hubungan aku dahulu, aku sentiasa amik sebagai pengajaran..dan dari situ lah aku belajar mengenal erti cinta dengan dorongan mama aku, sahabat yang rapat dengan aku...thanx coz sentiasa berada d samping aku...


 Kenangan yang kedua sentiasa aku ingat apabila berada di zaman persekolahan...betapa aku rindu pada sahabat-sahabat aku..ketika aku d skola dulu...terutamanya wan,atien,pijul,iza,fadh,miea,syasya,zulfa,atien sani,amir...n ramai lagi... hahahaha...betapa aku rindu kat kowang weyh..tersangat rindu...dah lama xjmpe kata kan..masing-masing tengah buzy sambung belajar...hope 1 ary nnty dapat jumpa kowang beb...:)


No comments:

Post a Comment