How To Contact Me


Daisypath Anniversary tickers

Dec 11, 2011

 Pada hari sabtu bersamaan 10 DECEMBER 2011..aku hang out bersama kawan-kawan ku yang tersayang...hahaha...seronok giler kua ngan kowang..insan tersebut adalah...
kawan-kawan yang aku sayang!!!

mule-mule janji nak kua kol 11.00...tapi biase la kan janji melayu...huhuhu...kua nk dekat kol 1.00..tapi xpe la..aku paham...ada masalah ciket time tu...wan n pijul terpaksa hantar kawan kat stesen bas kalo tak silap aku la.. :D ...then tunggu die owg amik aku kat umah...sampai je dieowg kat umah aku...aku teros nek kete yang di pandu oleh pijul....SUMPAH AKU CAKAP,PIJUL MEMANDU MACAM ORANG GILEW... sambil memandu,borak-borak la kan..sampai si pijul nie ter salah masok jalan la pulak...simpang yang sepatot nya die masok die tak masok..sebab khusyuk sangat dengar si WAN N AMIR berborak...dah terlepas kan jalan tu..tapi tak pe la..kami teroskan perjalanan jugak supaya sampai ke destinasi...sampai je kat ALAMANDA,PUTRAJAYA first tempat kite orang gi ialah gi tengok tiket wayang...hajat di hati nak tengok citer ombak rindu..dah beratur nie..then tiket abis...punye la geram...last-last si wan , amir , n pijul belikan tiket citer "PUSS IN BOOTS"..

lepas beli tiket aku ajak die owang pi makan...sebab aku tak makan ape-ape lagi dari pagi...just makan seketul mashmellow... :)
ish...takot aku ngan pijul...tanye macam nak makan orang...tibe-tibe garang semacam lak..tempat makan di tuju adalah MCD... NAK makan kat situ penuh...maklumlah...time lunch kan...then aku ngan atien beli bungkus je...pas tu makan kat tempat lepak yang ade air pancut tu...dah sibuk-sibuk ngah makan and dah nak abis tu..aku tanye wan tiket wayang kol bpe...die jawab kol " 5.30"..aq tak caye la..tengok tiket memang betol kol 5.30...aku ingat die amik kol 3.30..tapi tak pe...sementara nak tunggu kol 5.30 tu...kiter owang gerak pi TAMAN BOTANI,PUTRAJAYA

sampai kat taman tu macam-macam lah kelakuan kami..nak tahu ape yang kami lakukan and antara aksi-aksi lucu..jom tengok gambar kat bawah nie..



aksi amir yang agak lucu...
atien , wan , and aku..


nie lah yang terjadi apabila photographer nak amik gambar artis...


masing-masing dah kepenatan....


kesengalan amir datang melanda...kowang tengok lah apa die wat kat aku.. :(


pijul...


hah...nie die...sweet couple kawan kami... :D


capture by wan..


capture by pijul..


capture by amir..


capture by atien..


capture by me..


akan ingat sentiasa time nieyh...


hahaha...memang kelakar...+ penat berjalan...memang seronok...kebetulan kami dah abis main-main kat taman botani...hujan pun turun...so,kami amik keputusan balik ke alamanda... then sampai kat alamanda balik, masing-masing pi cari air kerana kehausan...yang tak bole blah...wan , amir , pijul...nak amik air free jer...bukan men gi dieowang...sabar je la...
sampai waktu nyer tengok citer...




memang terbaik citer nieyh weyh......
abis citer nieyh..teros balik coz dah maghrib time...


p/s..: memang seronok kua ngan kowang weyh...memang terbaik..walo pon aku je yang selalu kena buli..hahaha....next time kiter kua g....n event seterosnya adalah KONVO WAN, PIJUL....INSYAALLAH AKU NGAN ATIEN AKAN DATANG KALO ADE KAT KAJANG...


1 comment:

  1. camat berkenalan ^_^
    nana follow kamu.
    follow nana balik ye.
    terima kasih ;)

    ReplyDelete