How To Contact Me


Daisypath Anniversary tickers

Jun 22, 2012

OH TIDAK!!!...Rindu Habaq hang ;)



nak balik pineng... :'( .... rindu nak jumpa mereka yang tersayang Farah Wahida, Siti Najihah, Nurul Farahain Ishak, ...weyh rindu nak hangout sama-sama...karaoke sama-sama...lama nak kena tunggu 6 bulan...baru dapat jumpa depa nieyh...nanti bila jumpa lepas 6 bulan...tengok-tengok..masing-masing dah berisi... :P... hahahhahahah..terutama .Farah Wahidah..nanti kita kua sama-sama erk..???

Teringat tyme pi ladang anggur tu...Farahain ja tak dak...dengan pi kenduri nya...abis kenduri teros pi ladang anggur ngan Amir & Salim...so sweet giler tyme tuh... kalau la masa dapat di putar kembali...


Btw, aku rasa berterima kasih sangat kat Farah Wahida....mana tak nya..tyme aku sakit die selalu jaga aku..terutama tyme aku pengsan sampai kena nek ambulans tu...e2 memang ngah sakit giler...tuhan ja tahu macam mana aku tahan sakit tyme tuh... Then, tyme aku jatuh...aku balik umah...tidoq...bangon tidoq ja aku rasa aku dak leyh jalan...apa lagi...aku teros nangis tyme tuh...aku kol farah...pastu dia sanggup pi cari kereta semata-mata nak bawak aku pi Hospital...memang die la kawan dunia & akhirat...

ha..nie la die Farah Wahida yang baik hati tuh....

Untuk Siti Najihah, terima kasih sebab sudi berkawan ngan aku..yang dulu kau anggap aku sombong nie ha....terima kasih sebab selalu ada diantara aku ngan Farah ketika kami salah faham...then bagi tahu & nasihat kan kami berdua...aku tak tahu yang die kecik aty ngan aku pasal Salim tuh...kalau ko dak bagi tahu...mungkin aku tak dapat perbaiki kelemahan perhubungan aku ngan Farah....( farah, maaf la...dak sengaja nak lepas geram kat awak)

tu dia....dak comey Siti Najihah...


Farahain Ishak, mesti tak sangka kan kita kerja sama-sama... padahal masing-masing bukannya pernah bertegur n bercakap dalam kelas...boleh dikira bapa kali ja... (dalam aty mesti terpikir "ekh, betol ka aku ngan fana 1 tempat keja nieyh" )....hahhahahahahah....macam dak caya ja...ari2 pi keja sama-sama...balik pown jalan kaki sama-sama...huhuhuhuhuhu

kawan yang selalu jalan kaki sama-sama... Nurul Farahain Ishak..


Akhirnya, kami berempat jadi rapat....dan dak mahu amik tahu pasal hal kawan-kawan kat kelas...yang majoriti nya...menyakitkan aty....tyme dah nak exam tuh..kami berempat dok pulun abis tok paper final....sampai 3 pagi....semata-mata nak perbaiki result lagi...akhirnya, pointer kami meningkat...di sebabkan usaha gigih kami.. ;) ... 

 depa bertiga nie la sahabat yang aku rasa susah nak jumpa kat Poli tuh... Sayang depa nieyh..... <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment