How To Contact Me


Daisypath Anniversary tickers

Aug 23, 2012

Falling in LOVE..??!

Assalamualaikum dan hye sume....ha...dah lama tak update blog...terasa rindu plak...nak update kali nie..huhuhu....entry kali bukan nak update pasal baju raya, kuih raya, n bla bla bla......kali nie nak update apa yang aku rasa...aku takut  untuk jatuh cinta...tapi kenapa hati rasa semacam ja...tak kan aku “falling in love” kot...ha...tapi tu yang aku rasa skunk nie...tak kan ngan die...bagi aku...dalam bersahabat...salah untuk aku ada perasaan macam tuh...itu akan menjejaskan persahabatan aku...ish...apa aku nak wat nie....hurm2...tak pa la...bia ja pendam perasaan tu...tak payah bagi tahu dia kan3??....huh....jadi buntu jap sebab fikir perasaan aku nieyh....hahahaaha...

Aku sebenarnya nak jaoh kan perasaan tu dari aku...tiba-tiba datang lak perasaan tuh...ish...satu masalah aku datang lagi...grrrrrr....tidak....apa patut aku wat nieyh....kalo pendam lama-lama...nanti jiwa yang merana...kalo cakap nanty takot di tolak....!!



Apa aku nak wat nieyh....??....ada sapa-sapa leyh tolong dak...confuse....patot buang ja perasaan tu..or teruskan..???....aku tak mahu hati aku jadi macam nieyh nanti...


susah nanti aku nak rawat kembali hati aku nanty...aku bukan nya senang nak terima orang dalam hidup aku nie...tapi kalau aku dah sayang...aku tak kan lepas...hahhaaha..jiwang nya aku....sabaq je la....

ok la...dapat jawapan nye nanty...aku update citer baru...kbye....assalamualaikum... ;)

1 comment:

  1. haii , wauu jatuh cnta ekk..berat nie..eloknya luahkan jela perasaan 2..yg lain2 2 terima jela kalau dye xterima or terima..

    ReplyDelete