How To Contact Me

Monday, August 27, 2012

the answer is YESS!!! :*



assalamualaikum...kawan-kawan...nak sambung cerita hari tuh...hah...tapi kowang tengok gambar pown mesti dah tahu kan...wink wink wink.....

nie nak bagi tahu...jawapan nye YESS...hahhhaha...punya la suka aku....bukan senang kot nak buka hati nie...tapi untuk kebaikan...jalan yang baik adalah bersahabat dulu....kenali hati masing-masing kan kan kan??....insyaallah kalau jodoh tak kemana....bertahun lamanya nak bukak...masih tiada yang ikhlas...akhirnya ada jugak...."terima kasih ya allah"....

memang la orang cakap mula-mula ja seronok...lepas tu tak seronok dah....yang menjadi tak seronok nya....sebab...tak jaga hubungan tu baik-baik..tidak ada toleransi n bla,....bla....bla...bukan nak cakap aku nie bagos ke apa....tapi....kiter...sebelom ngan seseorang tu...mesti lah kenal hati die dulu kan....so,berkawan ja la dulu...tak perlu terburu-buru ok...???!!...

insyaallah...aku doa harap sayang, cinta , keikhlasan, kejujuran, dan sebagai nya...akan kekal di hati antara satu sama lain...bukan senang nak jumpa "cinta yang ikhlas nie tau"...hahahahha.......

lagi 1...dalam hubungan...tidak kisah la jauh ke dekat...especially jauh...bukan menjadi penghalang untuk cinta antara satu sama lain...yang penting percaya tu....tapi jangan la 100%....mesti ada rasa sangsi gak...kalau nak kepastian....tanya cara elok ngan pasangan tu...mesti die jawab ngan ikhlas seperti hati die.... ;)......

harap sayang awak kat saya kekal selamanya...amin...hahaha...harap nie....terima kasih sebab hadir jadi kawan saya....insyaallah untuk masa depan jugak... ^^....

cukup kot...cite cinta2 nie...nanti kiter cite len plak yer... bye... :*


No comments:

Post a Comment