How To Contact Me

Thursday, August 2, 2012

OUH...BERKECAI HATIKU!!...HANCUR LULUH....TIADA PENGUBAT DAH AIH...

HYE....assalamualaikum....dah lama aih...aku tak update blog aku nieyh...nek berabuk dah...hah...la nie korang tengok tak...title aku....itu la perasaan aku...hati aku bagai di siat-siat.....hancur tak terkata...




KORANG NAMPAK TAK GAMBAR kat atas tuh....itu dia....handfon pecah kan.... nie...blackberry yang aku baru beli...kena langgar ngan keta...mana tak hancur hati aku....nasib bek leyh on...cume skrin ja pecah.....then calar-calar cikit....bateri pown terok....sakit ati betol la...nak tak nak kena hantar pi repair jugak....sedih nyer.....robek hati ku kerana handfon ku dilanggar kereta!!!!....hope kereta tuh rosak kena langgar...huh...jahatnya aku.....(sabaq je la)...dah alang-alang nak pi repair fon..bek aku cari fon baru..kan3??.....mama aku cakap...tu la...pakai lagi handfon sampai 3.....nek nangis aku dengaq mama aku cakap macam tuh...dugaan di bulan puasa.....duit melayang...nasib bek la bulan puasa nieyh...ada wat site income....ada gak la duit kat aku...

dah...malas aku nak cerita panjang-panjang...sakit hati bile mengenang kembali saat-saat blackberry ku dilanggar kereta...

No comments:

Post a Comment