How To Contact Me

Tuesday, September 11, 2012

Sedih bila Terkenang Kembali ;')



assalamualaikum semua.....bila tengok si kawan aq siti najihah update blog...tiba-tiba rasa teringin nak update...hurm...nie nak cita pasal apa yang telah pendam selama nie....dan akhir nya..dapat gak cita kat seseorang...

semenjak tiga (3) thun lepas hingga la sekarang...aq rasa sedih sangat-sangat...dan kecewa...tapi buat masa sekarang nie...aq tak de la kecewa seperti tiga(3) tahun lepas...mengambil masa yang lama untuk aq lupakan dia...bukan senang kan....:)...tapi...aq tak pernah menyesal kerana kenal ngan die...mybe allah bagi ujian tu kat aq....untuk berjumpa ngan orang lain dan pasti lagi mencabar...bila di kenang kembali...semua aq tak leyh lupa...memang sayang tu masih ada lagi....tapi sekarang hanya sayang sebagai kawan...

Bukan mudah untuk seseorang kembali semula pada cinta lama dia...apa-apa pun..aq rasa bersyukur sangat....kerana pernah kenal dia....apa yang berlaku dah menjadi sejarah dalam hidup aq....memang salah aq..kerana terlalu berharap...akhirnya...aq kecewa sangat-sangat...tapi tak pe...dari situ la...aq amik pengajaran untuk dalam sesuatu hubungan tu...

Bukan nya aq jual mahal ke apa....tapi aq tak mudah untuk sayang seseorang...if aq kata sayang sebagai kawan..hanya kawan...tapi bila aq dah kata sayang dan serius ngan orang tu...memang aq akan serius ngan orang tu ja...harap paham...aq tak nak terima seseorang tu sebab kasihan, simpati, atau pun terpaksa...tak kan aq nak tipu perasaan diri aaq sendiri...dan orang yang aq couple tu...xke aq main kan die...

So,aq xnak la macam tu...hati nie...bukan macam baju yang bole ditukar ganti,.....sekali dah calar....pasti akan meninggalkan parut dan mengambil masa yang lama untuk sembuh....begitu juga aq...xkan korang tak pernah alami???...mesti pernah kan...aq dah rasa macam tak nak berharap apa-apa...tapi...mustahil la kan...untuk seseorang tu tak berharap....

Aq akan still berharap tapi tak seperti dulu...bila dah tinggi harapan seseorang terhadap seseorang....bila ia tak jadi seperti yang di harapkan...pasti kecewa tu pada tahap yang tinggi....

Terima Kasih kenalan baru aq...yang sudi dengar selama bertahun-tahun aq simpan selama nie...terima kasih sebab menjadi kawan yang amat saya sayangi dan akan menjadi orang yang terpenting dalam hidup saya...insyaallah...saya tak terlalu mengharap seperti yang pernah cakap sebelum nie...tapi saya tetap ada perasaan berharap tu....then,kalau ada jodoh tak kemana kan....

then kepada kawan-kawan aku... yang dipineng,.... farahwahida, siti Najihah, farahain...aq saya sangat kat korang.....event korang gelar aq budak sombong dulu....aq xpernah kecik aty ngan korang....aq sayang korang...sampai aq mati...

No comments:

Post a Comment