How To Contact Me


Daisypath Anniversary tickers

Oct 5, 2012

Heart is crying... :'(



Assalamualaikum..hye bloggers...rasa macam dah lama tak update blog nie...rindu nak update...rindu sangat-sangat.... 
Sebenarnya tak tahu nak cita pasal apa pun...tapi tak tahu la kenapa hati nie rasa dok sedih semacam ja...hah...entah la..tak tahu nak kata macam mana...yang pasti...terasa sedih sangat...entah berpunca daripada apa pun tak tahu.. 
Aku nak pergi jauh..nak sangat-sangat....pergi jauh daripada semua orang...hidup tenang seketika tanpa memikir kan masalah-masalah dan menghadapi semua orang...dapat tenang kan fikiran...orang cakap..tak elok lari dari masalah...tapi...aku bukan nya ada masalah pon...Cuma hati dok sedih semacam ja...kenapa aku rasa macam nie??...nak kata sebab cinta tak...nak kata sebab kawan pon tak..tapi awat sedih hati aku nie... 
It’s okay la...aku sendiri pon tak tahu...nanti aku dapat la jawapan nya kenapa hati aku sedih semacam ja...tak pernah rasa macam nie kot...tiba-tiba ja mai perasaan tu...yang boleh buat aku menangis...huh...tuhan ja tahu kot...rasa sedih tu macam mana...dah 2hari hati nie sedih... 

Tak sabaq rasa nya nak pi bercuti kat langkawi...pi ngan kawan-kawan semua...hahhahaha...masa tu memang comform la....aku nak dok sendirian..nak tenangkan hati dan fikiran yang tak tahu kenapa jadi macam nie.....hope semua nya berjalan dengan lancar... 

Btw, aku plan nak pi sabah...bercuti kat sana sowang-sowang...tapi tak tahu lagi jadi ka dak..maklumlah...student macam aku mana ada masa nak pi bercuti.....wah...seronoknya...(padahal dalam hati dok sedih ja).... 

Sabaq and banyak kan berdoa yea fana....pasti allah akan bagi petunjuk kenapa hati rasa tak tenang semacam ja....sorry la...cita nie tak menarik pown...just ini ja tempat aku rasa nak menulis...and luahkan...tak tahu nak cita kat sapa.... :’(...


Aku rindu sangat-sangat kat farah, jiah n farahain...rindu sangat....awat plak aku jadi emosional macam nie...tulis blog pown sampai nangis....dah la...aku nak stop menulis...nanti penuh 1 cawan penuh ngan ayaq mata aku ja... bye...

1 comment: