How To Contact Me


Daisypath Anniversary tickers

Nov 15, 2012

have fun wif my AWESOME PEOPLE



Hohohohhohoohoh….Assalamualaikum…….salam memang sentiasa di bagi untuk setiap entry….excited aih nak cerita…..geram tengok si membe baik si SITI NAJIHAH tu update blog…..aku asyik baca entry die….la nie….die plak nak baca Entry aku… wahhhhhh…excitednya minah HOT macam die nak baca blog aku…

OK….done…panjang lebaq aku nya permulaan cerita….now….jom kita start bercerita….cerita nie nak update ary ahad lepas….tapi aku penat plak…and tak de masa nak post cerita nie….OKAY…hari AHAD LEPAS  11/11/2012…aku dan sahabat-sahabat yang memang sentiasa bersama ..iaitu Atien, Wan & Pijul…kami kua…port macam biasa di Alamanda Putrajaya….okay….!!!...memang sememangnya dah biasa ngan tempat tu….

Si wan ngn pijul…sebok nak tengok wayang….sebab dapat tiket free…okay….depa nak tengok cita Skyfall….ok fine…kami tak mau tengok cite tu….nak tengok cite lain….tapi…tak pa….aku ngan atien beralah jugak la….dah sampai kat kaunter….nak amik kol 3.15…ok…tapi penuh…tinggal pown seat paling depan….seat depan!!!.....memang tak la…kami pown amik kol 6.15p.m…..

Jam kol 3.30 macam tuh…..ok….ada lebih kurang 2jam 45 minit……apa kami nak buat….memang merayau la 1 Alamanda tu….pi kua duit semua…..minum coolbolog….then mamat dua tu….ajak pi karaoke plak….1jam ok kami karaoke….lepas jugak gian nak karaoke….kalo dok Pineng tuh…selalu jugak la pi karok….ngan Jiah, Farah, Farahain, Eyka, Kak Anis….wah…rindu kat depa aih….nak pi karok sama2…..jalan sama-sama…..rindu gilew kat depa... :')

Seterusnya….sempat la kami snap pic kat karaoke tadi…..jom tengok pic…





                                     

Done Karaoke selama sejam….kami pown kua pi tasek….pi tasek kat tepi tu….snap pic…..nak tengok..jom…sume jadi gelong jap tyme nieyh….hahahhaha...maklumla...asyik snap pic kat karaoke ja...
nie la pic kami tyme kat tasik tu....












ok....e2 pic kami sementara nak pi tengok wayang.....dok tunggu sampai kol 6.00...kami pown pi la beli Pop Corn, ayaq, kopok....Sosej...hahhaha...banyak kot makanan kami beli....macam nak pi picnic ja....masok ja....dapat tempat duduk...teros makan...lapaq kot....dari pagi tak makan.....

 Dah start cita ....kami pown tengok la sampai habis.....ok sampai habis....dengan gangguan...aku asyik nak pi toilet...sebab banyak minum ayaq....e2 la balasannya.....done...selesai tengok cite SKYFALL....memang best giler citer tuh.....

then nak gerak balik kajang......sampai kajang....destinasi seterusnya...adalah makan!!!!.....aku memang suka makan....kami pi makan PIZZA kat ngan metropoint tu...ok....tak tahu nak order apa sebenaqnya....aku tanya pijul....pijul tanya aku balik....last-last memang tak tahu la kan...so, pilih ja pizza baru 2....set untuk 4 orang....pas tuh...tambah drummet 6 ketul....dok tunggu...memang cepat jugak la sampai...nak makan....bole lak depa pi snap gambar makanan tuh...ok tak....aku pown join snap pic sekali.....dah dok makan-makan tuh....si pijul ngan wan buat lawak plak...sampai nak termuntah rasanya....aku ngan atien nie....

Atien memang tak bape suka makan soup...termasoklah wan...so,sup depa aku perabaih kan...nak perabaih kan sup atien tuh....yang mamat dua orang tu...boleh la plak wat aksi muntah-muntah...then kua tahi hidung sume...teros tak jadi nak perabaih kan soup tu....Sememangnya mereka memang suka menyakat....


 


dah kenyang sume....kami pown balik.....sebab jam pown dah kol 10.30....so,sebelom kena beletiaq ngan parents...bek balik dulu kan....macam biasa,,....pijul ntaq aku dulu...then atin....last kali baru wan....

best kot ada kawan macam dieorang....tak kering gusi di buatnya....pas nie...pasti rindu nak kua sama-sama....sebab aku ngan atien menghitung hari nak abis praktikal....sedihnyer....okay la....sampai situ ja nak cerita....len kali aku akan cerita lagi ok.... :)...bye :* ily FATIN, WAN & PIJUL

No comments:

Post a Comment